TURUN SEUDUN INVALIDIT RY

Asesepänkatu 1, 20810 Turku, 02 2356 439 (ti ja ke klo 9-14), toimisto@turunseuduninvalidit.fi, www.turunseuduninvalidit.fi. Pj Pentti Porema, 0400 787 180 tai pentti.porema@gmail.com.

Turun Seudun Invalidit ry hallitus 2019. Puheenjohtaja Pentti Porema, varapuheenjohtaja Sirpa Kumlander. Jäsenet, Jouko And, Jorma Hakanen, Päivi Holm, Hannu Huotari, Kari Laine, Tarja Lamminen.

Toimistolla myynnissä kauniita muistoadresseja 14€/kpl
Vuokrattavissa inva-sähkömopo. Tiedustelut toimistolta puh 044 985 9085
Kaikkien ryhmien kokoontumisajat myös Turun Sanomissa ja Kaarina-lehdessä sekä yhdistyksen sivuilla www.turunseuduninvalidit.fi.

TSI - Turina jäsenlehti sähköisesti luettavissa www.turunseuduninvalidit.fi. Voitte lähettää meille palautetta, risuja tai ruusuja toimisto@turunseuduninvalidit.fi. Palautteet julkaistaan TSI-Turina jäsenlehdessä.

Turun Seudun Invalidit ry:n omistama lomakoti Koivukankareella, Kuusiston Lomakeskus Oy tarjoaa ravintola- ja asuntolapalveluita. Tiedustelut yrittäjäpariskunta Kerttu ja Reijo Sillanpää puh 040: 719 9970 tai info@koivukankare.com

Turun ja Kaarinan seurakunnan vammaistyön tapahtumat 2019

Vammaistyön yhteisleiri 5 -7.7.
Isovanhemmat ja lastenlapset vammaisleiri 26 -28.7.
Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä lähtee mukaan Saattajakortti palveluun. Tämä tarjoaa vammaisille mahdollisuuden ottaa saattaja mukaan jolloin saattaja saa ilmaisen sisäänpääsyn seurakuntien tiloissa oleviin maksullisiin tapahtumiin. Tiedustelut Tanja Rantapere puh:040 3417 244.

Vuokraamme toimitilojemme yhteydessä olevaa kokous- ja saunatilaa. Jäsenille 30%:n alennus. Lisätiedot ja tiedustelut toimistolta puh: 044 985 9085 ti ja ke klo 9-14. Ryhmien kokoontumiset myös paikallisissa lehdissä sekä yhdistyksen sivuilla www.turunseuduninvalidit.fi. TSI - Turina jäsenlehti sähköisesti luettavissa www.turunseuduninvalidit.fi.

Turun Seudun Invalidit ry:n omistama lomakoti Koivukankare, jota isännöi Kuusiston Lomakeskus Oy Munkkentie 251, 21620 KUUSISTO
Ravintola- ja asuntolapalvelut Kerttu ja Reijo Sillanpää. Varaukset puh: 040 7199 970 tai info@koivukankare.com

Vuokraamme lomakodilla peltomökki kakkosta (2) yhdistyksemme jäsenille. Mökin voi vuokrata kerralla maksimissaan kahdeksi (2) viikoksi. Mökissä on kaksi (2) sänkyä, sekä täkit ja tyynyt, pirttipöytä, jääkaappi, hella/uuni, mikro, kahvinkeitin ja jonkin verran astioita. Jäsenhinta 25,00€/vrk ja ei-jäsen 40,00€/vrk. Ota mukaan omat liinavaatteet ja pyyhkeet. Wc on erillisessä rakennuksessa, ravintolan päädyssä. Suihkut ovat rantasaunassa sekä asuntolassa vaikeavammaisille ja vesi noudetaan vesipisteestä. Mökkiin pääsee luiskaa pitkin. Tiedustelut ennen 20.6 toimisto puh: 044 985 9085 tai toimisto@turunseuduninvalidit.fi. 20.6 jälkeen tiedustelut Päivi Holm puh: 044 050 5750 tai holm.paivi@gmail.com

Asuntovaunupaikka 20,00€/vrk tai 110,00€/vko. Asuntovaunupaikan kausihinta: 739,30€ (sisältäen vuosivuokran, ruokaliput, jätemaksun ja laskutuslisän). HUOM Paikkoja vielä vapaana! Laiturilla vuokrattavana venepaikkoja jäsenille 130,00€/kausi. Rantapaikka soutuveneelle 20,00€/kesä. (Lomakodin vuosivuokraajalle rantapaikka on ilmainen). Tiedustelut puh: 044 985 9085 (ti ja ke klo 9-14) tai toimisto@turunseuduninvalidit.fi
Lomakodin kirpputori avoinna kesällä ke ja la klo 15.30 - 19.00.

Lomakoti Koivukankareen kesä 2019 ohjelma:

juhannusjuhla pe 21.6 klo 18, bingo su 30.6 klo 15, hattujuhlat la 13.7 klo 19, pyjamabileet la 27.7 klo 19.
markkinatori su 11.8 klo 12-15, venetsialaiset la 31.8 klo 19, bingo su 4.8 klo 15, kesäkauden päättäjäiset la 14.9 klo 19. ja lomakodin syystalkoot la 21.9 klo 10.

Amputaatioryhmän tapaaminen lomakoti Koivukankareella La 6.7 klo 12. Sitovat ilmoittautumiset Hannulle puh: 0400 516 652 tai hannu.huotari@pp2.inet.fi Vaikeavammaisten tapaamiset Lomakoti Koivukankareella su 30.6. klo 12. Tiedustelut Päivi Holm puh: 044 0505 750 tai holm.paivi@gmail.com.

Vaikeavammaisten syksyn 2019 tapaamiset toimistolla tiistaisin klo 16. Syksyn ensimmäinen tapaaminen ti 17.9.2019. Tiedustelut Päivi Holm puh: 044 0505 750 tai holm.paivi@gmail.com tai lamminen.tarja@gmail.com

Kirjallisuuspiirin syksyn 2019 kokoontumiset toimistolla ma 23.9. klo 18, ma 14.10. klo 18, ma 11.11 klo 18 ja ma 9.12. klo 18. Tiedustelut Sirpa Kumlander puh: 050 5928 360 tai sirpa.kumlander@outlook.com

Hyvinvointikeskus Ruusukorttelin (Puistokatu 11 Turku) maanantaiset allasvuorot alkavat 2.9.2019 klo 16 -18. Allasvuorot ovat maksuttomat yhdistyksemme jäsenille. Yleisavustaja paikalla! Vuokraamme toimitilojemme yhteydessä olevaa kokous- ja saunatilaa. Jäsenille 30%:n alennus. Lisätiedot ja tiedustelut toimistolta puh: 044 985 9085 ti ja ke klo 9-14. Lisätiedot yhdistyksen nettisivuilta www.turunseuduninvalidit.fi. Kaikki tapahtumat myös paikallisissa lehdissä sekä yhdistyksen nettisivuilla. Turina jäsenlehti sähköisesti luettavissa www.turunseuduninvalidit.fi/linkit

Lomakoti Koivukankareen kesän päättäjäiset la 14.9 klo 19 ja syystalkoot la 21.9 klo 10