TAMPEREEN SEUDUN INVALIDIT RY

Toimisto avoinna ke klo 10-13. Yhteydenotot joko tsiry.posti@gmail.com tai 045 117 3730. Puhelinajat ovat ma-ke klo 12-15.
Lapinniemen kylpylälippuja sekä adresseja toimistolta jäsenhintaan 10 €/kpl. I-liiton sydän- ja pisarapinssejä myynnissä toimistolla alk. 5 € / kpl. Pinssejä voit ottaaa myös myntiin, ota yhteys toimistoon (yksi arkki sis. 25 pinssiä). Pyydämme kohteliaimmin kaikkia niitä, joille sopii vastaanottaa jäsentiedotteet sähköisessä muodossa, lähettämään sähköpostiosoitteensa toimistolle; tsiry.posti(at)gmail.com.

KEVÄTKOKOUS; KUTSU Tampereen Seudun Invalidit ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään ma 15.4.2019 klo 17.00 Liisan Salissa, osoitteessa Kuninkaankatu 36 B, 33200 Tampere. Kokouksessa käsitellään sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Kahvitarjoilu klo 16.30. Hallitus.

AITORANNAN MÖKKI- JA HUONEVARAUKSIA otetaan vastaan alk. ke 20.3. klo 10-15 joko puhelimitse tai toimistolla. Sen jälkeen kesäkodin numerosta 040 8389 787. KESÄKAUSI 25.5.-7.9.2019.

PIENI ELE-KERÄYS Lipaskerääjiä kaivataan: Eduskuntavaalit: Ke-ti 3.4.-9.4. ja su 14.4. Eurovaalit: Ke-ti 15.5.-21.5. ja su 26.5. Yhteisen hyvän vuoksi, anna muutama tunti aikaasi. Ota yhteyttä toimistoon.

YHDESSÄ KOKIEN, uusi kerho aloittaa ke 20.3. klo 16.00 – 17.30 Liisan Salissa. Tule rohkeasti jakamaan kokemuksiasi vammaisuudesta. Kerho kokoontuu 20.3., 3.4., 17.4., 15.5.. JA 29.5., aluksi tutustuen toinen toiseensa, myöhemmin vertaistukea / keskustelua erilaisten teemojen tiimoilta. Vetäjänä toimii Emilia Mäkiranta. Ilmoittautumiset n. viikkoa ennen: emilia.makiranta(at)gmail.com. Tervetuloa!

HEPPAKERHO VAMMAISILLE LAPSILLE JA NUORILLE. Heppakerhon 3. kausi pyörähtää käyntiin su 28.4.2019 klo 13-15 Lempäälän Nurmessa. Kerho kokoontuu aina kuun viimeisenä sunnuntaina, 5 lasta + avustajat. Lisäinfo ja ilmoittautumiset kerhoon 20.1.-22.3.2019 kerhonvetäjä Aulikki Nyrhiselle nro 040-7556 796.

AIKUISKERHO AITOSET, perjantaina klo 17 – 19. 12.4. Pääsiäisaskartelu, 10.5. Kesäkuussa kokoonnumme mahdollisesti Aitorannassa. Paikalla yleisavustaja. Vetäjänä Eija Korhonen, puh. 040 589 2877.

TIISTAIKERHO, klo 13 – 15, 26.3., 9.4., 23.4. ja 2.5. Kerrotaan kuulumisia, kahvitellaan ja pelataan bingoa. Vetäjänä Seppo Sillanpää.

HENKILÖKOHTAINEN APU to 11.4. klo 16 – 18 Liisan Salissa. Jatkamme keskustelua ja asioitten käsittelyä. Paikalla lakimies Jukka Kumpuvuori.

LIIKUNTAVUOROT, Boccia, Istumalentopallo, PT-koripallo, Sulkapallo ja Keilausvuorot jatkuvat viime vuoden tapaan, lisätiedot liikuntavastaava, Pasi Holmström pasi.holmstrom(at)kolumbus.fi, puh. 0400 795 448, kotisivu tsiry.net