SELKÄYDINVAMMAISET AKSON RY

Helsingin aksonlaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa tiistaina 9.4., keskiviikkona 8.5. ja torstaina 6.6. Paikkana toimii Alaranta Synapsian 0. kerroksessa (Validia Kuntoutus, Nordenskiöldinkatu 18 B, 00250 Helsinki). Tapaamiset ovat kaikille (myös ei-jäsenille) avoimia eikä erillistä ilmoittautumista tarvita. Lisätietoa: Anna-Maija Huhtikangas, annufin@yahoo.com tai p. 044 324 0784

Jyväskylän aksonlaiset tapaavat keskiviikkona 3.4. klo 17.00-19.00 Kauppakeskus Sepän Espresso Housessa (Ahjokatu 5, 40320 Jyväskylä). Tule mukaan keskustelemaan vertaisten kesken, tapaamaan tuttuja ja tutustumaan uusiin ihmisiin! Tapaaminen on kaikille (myös ei-jäsenille) avoin. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita. Jyväskylän aksonlaiset päättävät kevätkauden perjantaina 3.5. ja tiedotamme ohjelmasta tarkemmin lähempänä! Lisätietoa: Sini Pasanen, pasanensini92@gmail.com tai p. 045 156 0380

Oulun aksonlaiset järjestävät torstaina 11.4. klo 10-11 asahi-kokeilutunnin Kulttuuritalo Valveella (Hallituskatu 7, 90100 Oulu). Ohjaajana toimii Maarit Sihvonen. Tunti on osallistujille maksuton ja mukaan mahtuu yhteensä 20 henkilöä. Ilmoittaudu Ullalle maanantaihin 8.4. mennessä!
Lisätietoa: Pirjo Raatikainen, pirjo.r.raatikainen@gmail.com tai p. 040 573 5324
Ulla Käppi, hellnuk1@gmail.com, tai p. 044 283 4409

Aksonlaisten vertaistapaamisia järjestetään myös Kuopiossa, Porissa, Rovaniemellä, Turussa ja Tampereella. Katso päivämäärät ja paikat verkkosivujemme tapahtumakalenterista osoitteesta www.aksonry.fi/ajankohtaista.html ja löydät tapahtumat myös Facebookista!

Tilaa Aksonin uutiskirje verkkosivujemme www.aksonry.fi  kautta, niin pysyt ajan tasalla!