OULUN INVALIDIEN YHDISTYS RY

Kiviharjunlenkki 4, 90220 Oulu. Toimisto avoinna kesällä 29.5.-4.9. ma-ti ja to-pe klo 10-14, keskiviikkoisin olemme Irjalassa, toimisto@oiy.fi, p. 050 574 1567.
Seuraa tapahtumakalenteria www.oiy.fi/tapahtumalenteri ja tiedotusta www.oiy.fi sekä facebookissa facebook.com/ouluninvalidit.

Jäsenten kesäpäivät Irjalassa kesäkeskiviikkoisin 5.6.-28.8. klo 12 (huom. 26.6. ei kesäpäiviä), mukavaa yhdessöoloa, kahvittelua, makkaranpaistoa, bingoa, Oulun Reumayhdistys vieraanamme kesäpäivillä 12.6., 10.7. ja 14.8. To 13.6.

To 27.6. Yhdistysvierailu Haapajärvelle, sitovat ilmoittautumiset 14.6. mennessä toimisto@oiy.fi, ilmoitathan mahdolliset ruokarajoitteet, liikutko pyörätuolilla ja mahdollisen avustajan. Jos lähtijöitä on tarpeeksi, järjestämme linja-autokuljetuksen (omavastuu 10 €).

La 10.8. Yhdistysvierailu Kemiin, sitovat ilmoittautumiset 28.7. mennessä riku.syrjala@oiy.fi, ilmoitathan mahdolliset ruokarajoitteet, liikutko pyörätuolilla ja mahdollisen avustajan. Jos lähtijöitä on tarpeeksi, järjestämme linja-autokuljetuksen (omavastuu 10 €).

31.8.-1.9. Oulu–Kainuu-alueen yhdistysten syyspäivät Rokualla, hinta 68 €/hlö/2hh, päiväkävijä 20 € ja halutessa kylpylämaksu 14 €, kuljetus järjestetään, paikkoja rajoitetusti, sitovat ilmoittautumiset 30.6. mennessä toimisto@oiy.fi, ilmoitathan mahdolliset ruokarajoitteet, liikutko pyörätuolilla ja mahdollisen avustajan, päiväkävijäksi voi ilmoittautua 5.8. asti.

Ke 4.9.2019 klo 11 kesäkauden päättäjäiset Irjalassa, ruokailu yhdessä, tervetuloa!

Liikuntavuorot:
Boccia Urheilutalolla ke klo 13-15 ja pe klo 10-12 lisätietoja: 040 765 4142, kaupunginsairaalalla ti kuntosali klo 15-16 ja
ohjattu allasjumppa klo 16.20-17.00 lisätietoja: 040 761 5502,
SPT-salibandy Linnanmaan liikuntahallilla ma ja ke klo 18.00-19.30 lisätietoja: 045 211 6791,
PT-koripallo Tuiran koulu (Tuira sali) to 18.00–19.15 lisätietoja: 044 577 4784.

Digiopastusta jäsenille: varaa aika henkilökohtaiseen digiopastukseen toimistolla. Yhdistyksen koneita ja tabletti lainattavissa.
Amputoitujen vertaistapaamiset kuukausittain, seuraava tapaaminen ma 26.8. klo 17 Irjalassa, Mustasaarentie 11. ja ma 30.9., Kiviharjunlenkki 4, Rehapolis 1, 2. krs, takkahuone.