KUOPION INVALIDIT RY

Toimisto on kesälomalla 15.7 – 11.8.2019. Toimistolle voit soittaa ma -to klo 9-15.30 ja pe 8.30-14 välillä p. 0440 378 451 Sähköposti toimisto@kuopioninvalidit.fi. Toimiston päivittäinen avoinna olo aika on klo 9-13. Yhdistyksen tapahtumista lisää nettisivuilla osoitteessa www.kuopioninvalidit.fi.

TAPAHTUMIA

Lounasristeily M/S Osmolla Saaristokaupungin maisemiin 9.7 klo 12. Tule lounastamaan tai vain risteilemään. Hinta 25 €/hlö (sis.lounaan + risteilyn) tai 15 €/hlö risteily (hlö kohtaisista avustajista ei mene risteily maksua). Ilm tstolle 2.7 mennessä.

Kesäteatteriretki 21.7 klo 14 Tammenrantaan. ”Amerikan Antti” Liput 15 €.Ilmoittautuminen 10.7 mennessä toimistolle p.0440 378 451 tai Orvokille p. 040 5085 438.

Retki 8.8 klo 13 Kuopion eläinpuistoon Vehmasmäkeen. Lippu 6 €/hlö + matkat. Ilmoittautuminen 31.7 mennessä Orvokille p. 040 5085 438.

Venetsialaiset veden, tulen ja valon juhla 29.8 klo 17.30 -20.30 Savaksen Särkiniemen toimintakeskuksessa. Yhdessä oloa ohjelman ja pienen purtavan kera.

Itä-Suomen alueen syysleiri 2-4.9 Siilinjärven Ruokoniemen leirikeskuksessa.

Shindo rentoutus ryhmä aloittaa syyskuussa Mäntylässä klo 12.30-13.30. Shindo on monipuolinen kehotyöskentelymenetelmä, johon kuuluu rentoutusharjoituksia, venytyksiä ja hoitoja. Ne vaikuttavat kehon kaikilla tasoilla antaen voimia arkeen. Hinta 30 €/5 kertaa. Ilmoittautuminen toimistolle.
Tule visioimaan yhdistyksen toimintaa lauantaina 5.10 klo 9-15 Validia talon päivätoiminnan tiloihin. Aiheena mm. järjestön voimapuu, oksat ja lehdet. Kouluttajana Pajuconsulting Silja Huttunen. Maksuttomaan päivään kuuluu lounas sekä päiväkahvit. Sitovat ilmoittautumiset toimistolle 11.9 mennessä. Mukaan mahtuu 20.

Kaikille avoimet ryhmät käynnistyvät syyskuussa viikolla 37

Vesijumppa ti klo 16-17 Suokadun pt:llä.
Kuntosali to 16-17 Suokadun toimintakeskuksella.
Boccia pe klo 13-15 Mäntylässä.
Kuntosali pe 15-16.30 Suokadun pt:llä.
Boccia la klo 12-14 Vehmersalmen Majakassa.

Jäsenamputoitujen vertaisryhmä kokoontuu toimistolla 18.9 klo 12