KAUHAVAN INVALIDIT RY

Kauhavan Invalidit ry sääntömääräinen kevätkokous Toimintakeskus Lehtopirtillä 26.4.2019 alkaen klo 16.00. Käsitellään sääntömääräiset 6§ asiat, tervetuloa.
Kahvitus.

ti 21.5.2019 Lehtopirtillä Invalidiliiton TuleApu-klubi. Hanketta esittelevät hankesuunnittelija Hanna Solja ja hankevastaava Maarit Honkasola, he ohjaavat liikkumista helpottavien apuvälieiden käytön salaisuuksia. Tilaisuus alkaa klo 13 jatkuen klo 16. Tarjolla suolasta ja makeaa, kahvia, makkaroita ym. ettei nälkä yllätä. Tervetuloa lähiyhdistysten jäsenet ja muutkin saamaan tietoa roppakaupalla.

27.5.2019 klo 12 alkaen Kauhavan kaupungin alueella toimivien invalidiyhdistysten yhteinen koulutus ja keskustelutilaisuus, mukana järjestöasiantuntija Hanna Lahti. Käydään yhdessä Reilun yhdistyksen koulutus materiaali. Mukaan kutsutaan Härmäin, Kortesjärven ja Kauhavan Invalidiyhdistysten hallituksen jäsenet. Tarjolla kahvia, virvokkeita, suolaista ja makeaa ym. Myös mukavaa yhdessä oloa. Lehtopirtin osoite on: Ojutjärventie 251. 6200 Kauhava ja se on esteetön. Tervetuloa läheltä ja kaukaa