JOENSUUN SEUDUN INVALIDIT RY

Hyvä jäsen! Ole aktiivinen, seuraa tiedotuksiamme, ota selvää tapahtumistamme netistä tai soita Jaanalle toimistolle p. 0400 123 156 ja kysy! Tule rohkeasti mukaan toimintaan!

Neuvontapiste on joka kk:n 1. to klo 15 - 17, Vesselissä, Koulukatu 24 B 23. Joensuu. Neuvontapisteessä palvelevat yhdistyksen kokeneet vapaaehtoiset. Seuraavan kerran Neuvontapiste on to 5.9. Voit kysyä neuvoa vammaisuuteen liittyvissä asioissa, esim. vammaispalvelujen hakemiseen, hakemusten täyttämiseen ja avustamista oikaisupyyntöjen tekemiseen. Soita tai lähetä sähköpostia toimistollemme ja varaa aika tai tule käymään pisteen aukioloaikana.

Iloiset-Kultturellit kokoontuu seuraavan kerran ma 9.9 ToriKievarissa, Suvantokatu 6. Lisätietoja saa Jaanalta toimistolta p. 0400 123 156.
Kirjoittajapiiri kokoontuu joka kk:n 3. ke klo 13 - 15. Seuraavan kerran kirjoittajapiiri on ke 18.9 Validia-talon takkahuoneella, Merimiehenkatu 36. Kirjoittajapiirin vetäjänä toimii Paula-Helena Moller. Lisätietoja Paula-Helenalta p. 0440 511111.

Peli-illat Kuntokeitaalla aina kk:n 1. ke klo 16.00 - 18.00! Seuraavan kerran kokoonnumme ke 4.9 (boccia, lattiacurling ja sulkapallo + keilaus). Ilmoittautumiset toimistolle Jaanalle edellisen viikon to mennessä p. 0400 123 156!

Kaikille avoin vammaisten ja vammattomien Kontakti -ryhmä kokoontuu joka kk:n 2. to klo 18 - 21, ToriKievarissa, Suvantokatu 6. Seuraava kokoontuminen on to12.9.

Yhteyshenkilöinä:
Mauri Pietilä p. 050 359 7713, s-posti: pietilamauri@gmail.com