ETELÄ-SUOMI

Alueen jäsenistön kesäpäivä pidetään 8.6. Scandic Siuntiossa, eli entisessä Siuntion kylpylässä. Monipuolisen asiaohjelman lisäksi luvassa on aktiviteetteja. Osallistumismaksu on 20 euroa ja se sisältää ohjelman, aktiviteetit ja lounaan. Maksu peritään etukäteen suoraan osallistujalta. Ilmoittautumiset oman yhdistyksen kautta 8.5. mennessä. Tilaisuuteen järjestetään maksuttomia ja esteettömiä yhteiskuljetuksia. Ilmoita kyytitarve ilmoittautumisen yhteydessä.

Kuljetuspalvelut Läntisellä Uudellamaalla -keskustelutilaisuus 30.3. klo 13-16 Lohjan Punakanelissa (Suurlohjankatu 21-23 A). Ilmoittautumiset Minna Mäkiselle 23.3. mennessä: minnamakinen.lohin@outlook.com tai puhelimitse 17.3 lähtien, p. 0400 305 473.

Kanta-Hämeen sote-ilta (alustavasti 27.4.) Forssassa. Tarkempi tieto seuraavassa lehdessä.

Miesten saunailta 10.4. Miesten terveyskysymyksistä luennoi Jukka Tolonen. Invalidiliiton keskustoimisto, klo 16-19. Ilmoittautumiset 5.4. mennessä: spihnala@gmail.com tai p. 045 318 6266. Mukaan sopii ensimmäiset 20 ilmoittautunutta. Osallistumismaksu on 5 euroa ja se maksetaan paikan päällä.